|
Doğu ve Güneydoğu Bölgesi Doğu ve Güneydoğu Bölgesi ile ilgili tüm paylaşımlar. |
Seçenekler | Stil |
08-25-2011, 02:11 | #1 |
Oto Kiralama: Alfa romeo giulietta 1.6 jtdm' i taniyalim
Alfa romeo giulietta 1.6 jtdm
Site Adresi: Resmi site: http://www.alfaromeo.com.tr/tr , Tanitim sitesi : Oto Kiralama: transcarrental.com, blog.transcarrental.com/index.php/alfa-romeo-giulietta-1-6-jtdm/ Kurulus Tarihi: 2005 Icerik: Marka Tanitim Tanitim: 1.6 It 105 HP guc ureten JTD di zel motor seceninin de sunuldugu aracta, tek eksiklik otomatik sanzimaninda yasanacak gibi gorunuyor: Giulietta'da simdilik alti ileri oranli manuel sanzimanla yetinmek gerekiyor. Donanim listesi acisindan eksigi olmayan Giulietta'da DNA adi adli surus karakterine mudahale eden sistemin standart olarak sunuluyor olmasi ciddi bir avantaj. Kendine ozgu ve son derece karizmatik gorunen tasanmi ile begenilme konusunda hic sikinti yasamayacagini dusundugumuz Giulietta icin, ulkemizde uygulanan plaka boyutlarina kesin olarak bir cozum bulunmasi gerekiyor. Ic mekan ozellikleri konusunda da Giulietta, kaliteli ve iyi gorunen bir yasam alani sunuyor. Genisligi ile herkesin begenisini rahatca kazanacak yasam alani, ayni zamanda son derece sessiz. Yuksek hizlara cikilan otoban suruslerinde ise ruzgar sesi ve gurultu biraz yuksek seviyede. Kumanda toplulugunun iyi kullanildigi ic mekanda, salter seklin- Alfa Romeo Giulietta sahip oldugu ozellikleri ile sadece sinifi icin degil, tum otomotiv sektoru adina devrimci gorunuyor. Kumandalarin varligi da begenimizi kazandi. Gorus acilan onde A sutunu, arkada ise kuciikarka cam ve yuksek omuz cizgisi nedeniyle kisitlaniyor. Vites kolu ve korugun tasarimini da begendik. Vites yollan da net, belirgin ve kullanimi kolay. Direksiyon simidinin yapisi ise biraz daha iyi olabilirdi. Gobekte kullanilan plastik malzeme ucuz gorunurken, kumanda elemanlarinin Fiat Grubu'nun tum araclari ile ayni olmasi biraz garip. 350 It gibi iddiali bir bagaj hacminin sunuldugu yasam alaninda esya gozlerinin sayisi az kaliyor. Navigasyon ekraninin ko-numlandinldigi orta konsolun ustu kismi, bu donamin olmadiginda kapakli bir esya gozu olarak kullaniliyor. Sportif, kaliteli ve eglenceli gorunen yasam alanina sahip olan Giulietta'nin havalandirma performansi da iyi. Farkli bir tasanm olan hava kanallari ic mekanin dinamik gorunmesini de sagliyor. Suspansiyon hem yol tutus hem konfor konularinda cok basanli. Yasam alanina derin cukur gecislerinde bile bir vuruntunun gelmemesi, vucudu oldugu kadar psikolojiyi de koruyor. DNA sistemi de calisma karakteri ile begenimizi kazandi. Durus mesafesi ile en iyilerden biri oldugunu ispatlayan Giulietta'nin kaputunun dûnda yatan 1.6 It'lik 105 HP guc ureten dizel unite de beklentilere cevap verebiliyor. Ilk calis-tirmalarda yuksek olan dizel motorun sesi, normal kullanimlar sirasinda ic mekana fazla yansimiyor. Start&Stop sistemine de standart olarak saliip olan Giulietta, bu sayede tuketim konusunda dikkat cekiyor. Ancak bu sistemin calismasi cok iyi gibi gorunmuyor. Her zaman ayni rotada yaptigimiz (neredeyse birebir) ayni surusler sirasinda sistem bazen devreye girerken, bazen devre disinda kalmayi tercih ediyor. |
|
|
|
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|