![]() |
![]() |
#1 |
![]() Yeni 5 kapılı STI, önceki modeline göre tamamen farklı gövdesi ile dikkat çekiyor. Ön ve arka lastiklerden sonraki bölümü (overhang) kısalan aracın dingil mesafesi daha uzun. Özel olarak STI için geliştirilen turbo boksör motor 2 litre hacme geri dönmüş. 6 vitesli düz şanzımandan gelen güç, firmanın kendi teknolojisi olan “Symmetrical AWD” sistemi yere aktarılıyor. Sürücü tarafından kontrol edilebilen, çok seçenekli “multi mode” DCCD merkezi diferansiyel ve VDC (stabilite sistemi) aracın yol tutuşuna önemli ölçüde katkısı bulunan unsurlar. STI’nın gövde ebatları (uzunluk x genişlik x yükseklik) şöyle: 4415 x 1795 x 1475mm. Dingil mesafesi 2625mm. Ön ve arka izgenişliği 1530/1540mm. Tekerlekleri 245/40R18 ebadında.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
#2 |
![]() subaru aslında düşünülünden daha ucuz yarış arabası olarak kullanıldığı için daha çok, insanlar pahalı olduğunu düşünüyor...
sağol çok güzel araba... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() valla sportif araba ..
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() subaru gibi araba varmı
!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Saolsın Metin abi
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
Seçenekler | |
Stil | |
|
|