|
Teknoloji - Bilim Teknolojiyle ve bilimle ilgili haberler, araştırma konuları burada |
Seçenekler | Stil |
02-27-2009, 16:31 | #1 |
MS Türkiye insan kaynakları zirvesi
Microsoft Türkiye İnsan Kaynakları Zirvesi yapıldı.
Microsoft’un İnsan Kaynakları departmanlarına sunduğu çözümler ve deneyimleri, “Microsoft Türkiye İnsan Kaynakları Zirvesi”nde Türkiye’nin önde gelen şirketlerinin IK yöneticilerine tanıtıldı. Yarım gün süren etkinlikte, Microsoft Türkiye İnsan Kaynakları uygulamaları, yüksek verimlilik ve tasarruf sağlayan Birleşik İletişim Çözümleri ve Microsoft CRM çözümleri anlatıldı. Küresel kriz nedeniyle Türkiye ekonomisi zor günler geçirirken, bilişim teknolojileri kurumların mevcut kaynaklarını optimal şekilde kullanarak verimliliklerini artırmalarına ve maliyetlerini kontrol altında tutmalarına yardımcı oluyor. Kriz döneminde çalışanların memnuniyetini artırmak gibi zor bir görev üstlenen İnsan Kaynakları departmanlarına katkıda bulunan Microsoft çözümleri, “Microsoft Türkiye İnsan Kaynakları Zirvesi”nde Türkiye’nin önde gelen şirketlerinin İK yöneticilerine tanıtıldı. Toplantının açılış konuşmasını yapan Microsoft Ortadoğu ve Afrika Bölge Başkanı Ali Faramawy kurumların sahip olduğu en değerli sermayenin insan olduğuna dikkat çekerek şöyle dedi: “İçinden geçmekte olduğumuz zorlu ekonomik koşullar altında, iş hayatında iletişim, etkileşim performans ve verimliliğin önemi gün geçtikçe artmakta. Bize düşen görev çalışanlarımızı kendi potansiyellerini ortaya çıkarmak üzere yüreklendirmek, onların iş ve zaman yönetimi konularındaki yetkinliklerini artırmak, onları verimliliklerini artıracak ortamlar yaratmaktır. Krizin getirdiği ekonomik koşullara rağmen çalışanlarımızla iletişimi güçlü tutmalı ve onları geliştirmek için yatırım yapmaya devam etmeliyiz. Böylece kurumun onlara ve katkılarına değer verdiğini göstermiş olur, motivasyonlarını artırırız. Uzun vadeli olarak en akılcı strateji budur.” Şirketlere tasarruf ve verimlilik avantajı sağlayan Bilişim Teknolojileri’nin İnsan Kaynakları departmanlarına kolaylıklar sunduğunu belirten Faramawy sözlerini şöyle sürdürdü: “Bu teknolojiler kurumların en değerli kaynağı olan çalışanlarının verimliliğini daha üst düzeylere çekiyor. Onların iş süreçlerine etkin katılımlarını sağlayarak yarattıkları katma değerin artmasında da kilit rol oynuyor.” Toplantıda Microsoft İnsan Kaynakları Direktörü Belgin Ertam “Microsoft’ta İnsan Kaynakları Uygulamaları ve verimliliğe Katkısı”, Microsoft Ürün Müdürü Onur Görür “Birleşik İletişim Çözümleri ve Krizde Verimlilik”, Microsoft İş Çözümleri Direktörü Ongun Aydın “CRM Uygulamaları ve Verimlilik”, Yönetim ve Liderlik Uzmanı Mark Thomas ise “Bir İş Ortağı olarak İK – Efsane mi, Gerçek mi?” başlıklı sunumları yaptılar. Birleşik İletişim Çözümleri iletişim ve seyahat maliyetlerini düşürüyor Microsoft Birleşik İletişim Çözümleri, gündelik yaşamın vazgeçilmez bir parçası haline gelen telefon, e-posta, telesekreter, faks, mobil cihazlar, video konferans ve benzeri tüm iletişim araçlarını artık tek noktada birleştiriyor. Yazılım ile telefon hizmetlerinin bu entegrasyonu sayesinde herhangi bir yerden bilgisayar aracılığı ile telefon araması gerçekleştirmek, telesekreter mesajlarına ulaşmak, sesli ve görüntülü konferanslar yapmak ve masa telefonunuzu uzaktan yönetmek mümkün hale geliyor. Ayrıca iş uygulamaları üzerinden kişilerin iletişim bilgilerine otomatik olarak ulaşmayı sağlayan Microsoft Birleşik İletişim Çözümleri, kurum çalışanlarının müşteri, tedarikçi ve diğer kişilerle iletişim hızını da artırıyor. Bu çözümleri kullanan kurumlarda toplantıların İnternet üzerinden gerçekleşmesi sayesinde seyahat masraflarının ciddi oranlarda düştüğü, telefon ve diğer iletişim masraflarının da azaldığı görülüyor. Microsoft Birleşik İletişim çözümleri kurumlarda hem çalışanlar, hem de bilgi teknolojileri departmanları için performans artışı sağlarken, maliyetleri düşürüyor. Araştırmalar, yapılan yatırımlardan kısa zamanda % 500 oranlarında geri dönüş alınabileceğini gösteriyor. Türkiye’de 1.500 çalışana sahip bir kurumda, kurum çalışanları ile birlikte yapılan bir araştırma, Birleşik İletişim çözümleri ile yılda 500.000 dolara varan tasarruf sağlanabileceğini ortaya koydu. Microsoft CRM şirketlerin iş akışına uyum sağlıyor Şirketlerin süreçlerine göre şekillendirilebilen Microsoft CRM, müşterilerin iş akışlarına kolaylıkla uyum sağlayabiliyor. Özellikle satış ve servis verimliği, müşteri memnuniyeti, pazarlama kampanya etkinliği gibi konularda Microsoft Office ürünleri ile entegre esnek çözümler öne çıkıyor. Microsoft CRM çözümleri, satış ekiplerinin verimliğini artırarak ve müşteriler hakkında 360 derece görüntü sağlayarak; müşteri kazanma, kazanılan müşteriyi elde tutma, satış sürecini hızlandırma ve satış olasılığını artırma faaliyetlerini destekliyor. |
|
|
|
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|