![]() |
|
Cep Telelefonları Sonforum cep telefonu dünyasına hoşgeldiniz,aradığınızı bulmanız dileğiyle. |
![]() ![]() |
Seçenekler | Stil |
![]() |
#1 |
![]() Bu hata çoğunlukla Android Play Store uygulaması sürüm güncellemesi yapıldığında veya Android sürüm yükselttiğinizde oluşmaktadır. Eğer bir uygulama güncellemeye veya indirmeye çalıştığınızda aşağıdaki gibi RPC:S-5:AEC-0 kodlu hata alıyorsanız bu önerdiğimiz çözümleri deneyin. Google tarafında bu sorunla ilgili çözüm çalışmaları devam ediyor.
![]() Çözüm-1: Ayarlar > Uygulama yöneticisi (Andoid 4.1.x ve alt sürümler) Ayarlar > Diğer > Uygulama yöneticisi (Andoid 4.2.x ve üzeri – Samsung) menüsüne girip aşağıdaki uygulama ve servislerin her birine tek tek tıklayıp Verileri Sil/Temizle işlemi yapmak gerekli. Sonrasında telefonu kapatıp açın. Google Hesap Yöneticisi Google Hizmetleri Çerçevesi Google Play hizmetleri Google Play Store Google Talk İndirme Yöneticisi Market Güncelleyici Çözüm-2: Ayarlar > Hesaplar menüsünden Google hesabı silip telefonu tekrar başlatalım. Telefon açıldığında veya Google Play Store girişte Gmail hesap tekrar eklendiğinde sorun giderilmiş olacaktır. Çözüm-3: WiFi gelişmiş ayarlarınıza girin ve aşağıdaki Google DNS adreslerini girin: DNS1: 8.8.8.8 DNS2: 8.8.4.4 |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
#2 |
![]() çözümü basitmiş teşekkürler
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|