Müdürleri uyardı: Vatandaşa iyi davranın, güler yüz gösterin
Müdürleri uyardı: Vatandaşa iyi davranın, güler yüz gösterin
SGK Başkanı Fatih Acar, artık vatandaş odaklı hizmete yöneleceklerini söyledi.
SSK, Bağ-Kur ve Emekli Sandığı'nı bünyesinde toplayan Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) en çok eleştirilen kamu kurumları arasında yer alıyor. Ancak kurum, vatandaş nezdinde imajını düzeltmek için harekete geçti.
Kurum Başkanı Fatih Acar, yeni Sosyal Güvenlik ve Genel Sağlık Sigortası Yasası'nın yürürlüğe gireceği 1 Ekim gününden önce tüm il müdür ve müdür yardımcılarını Ankara'da topladı. Yöneticilerine seslenen Acar, artık yeni misyonlarının vatandaş odaklı hizmet ve müşteri memnuniyeti olacağını söyledi. Ayrıca verimli çalışan ve şeffaf bir yapıya ulaşmayı hedeflediklerini kaydetti. Acar, "Sizden isteğim vatandaşa sorunların çözümünde yardımcı olmanız, güler yüz göstermenizdir." dedi. SGK'yı 3 yılda Türkiye'nin örnek alacağı bir kurum haline getirmeyi istediklerini aktarırken, bütün personelin vatandaşın sorunlarıyla samimi olarak ilgilenmesini istedi ve "Size nasıl davranılmasını istiyorsanız siz de vatandaşa öyle davranın." uyarısında bulundu. SGK Başkanı, 1 Ekim 2008 tarihinden sonra 50 ve daha fazla işçi çalıştırılan işyerlerinde ücretlerin bankalar kanalıyla ödeneceğini hatırlattı. Uygulamanın kademeli olarak tüm çalışanları kapsayacağını ifade etti. Sağlık hizmetlerinde 1 Ekim tarihinden sonra önemli açılımlar getireceklerine dikkati çeken Fatih Acar, suistimaller konusunda ise kararlı davranacaklarını bildirdi.
Ankara, Zaman
|