Lüks sınıfta ekonomi
Yüksek sürüş keyfi sunmak için tüketim çok yüksek olmak zorunda mı?
Yeni BMW 7 Serisi, 3,0 litrelik dizel motoruyla tıpkı Audi A8 3.0 TDI ve Mercedes S 320 CDI gibi yüksek tutumluluk kapasitesiyle yola çıkıyor.
Sürüş keyfi, zarafet ve lüks sunmak ama aynı zamanda ekonomik olmak. Hepsini bir arada başarmak bir otomobil için oldukça zor. Ancak çağımız tasarruf çağı ve lüks sınıftaki araçlar da çağın gereklerine hem de asıl değerlerinden taviz vermeden ulaşmayı başarmaya başladılar. Mercedes S 320 CDI BlueEfficiency, BMW 730Dd ve Audi A8 3.0 TDI quattro bu ay auto motor & sport'un karşılaştırmasına katılarak, hem birbirleriyle yarıştılar hem de tasarruf konusundaki hünerlerini gösterdiler.
Alman üreticilerin büyük bir titizlikle ve teknolojinin verdiği nimetleri konforla buluşturarak ürettiği üç otomobil arasından seçim yapmak oldukça zor. Daha uygun fiyatlı Audi A8 ve 100 km'de 10 litrenin altında yakıt tüketmeyi başaran Mercedes S Serisi, yenilenen 7 Serisi'ne geçit verdi mi? 7 Serisi daha güncel olmanın avantajını testlere yansıtabildi mi? Bu soruların cevapları ve üretimden kaldırılacağı açıklanan süpersporcu Dodge Viper ile son sürüş, Çinli Geely Echo'nun testi, Detroit MotorShow'daki yeni hibrid otomobiller auto motor & sport'un şubat sayısında yer buldu.
|